Tydzień 7 Dzień 5

Hej kochana!

znasz już wszystkie zalecenia. Na ten moment zatrzymujemy się w tym miejscu. Dajemy ciału czas na regenerację. Na oddanie komórek tłuszczowych. I naprawianie tego co trzeba.

KLUCZOWE ZALECENIA

      • Kontynuuj picie co najmniej 6-8 szklanek wody dziennie.
      • Pij w ciągu dnia 2 koktajle, bez owoców. Jeśli masz dni kiedy nie masz chęci na koktajl. To tego dnia staraj się po prostu zjeść to zielone. Nie zawsze możesz mieć chęć.
      • Dodawaj do posiłków, co najmniej 2-3 dodatkowe porcje warzyw – każdego dnia.
      • Robimy sobie wakacje od rafinowanego cukru. Eliminujemy ten dosypany do żywności. 
      • Robimy sobie wakacje od zbóż i ziemniaków.
      • Robimy sobie wakacje od nabiału.
      • Robimy wakacje od owoców. 

      Nic więcej nie będziemy już odejmować.

      Jeśli zauważysz, że masz problemy z wypróżnianiem się.

    • To pij moczone siemię lniane (całe, nie kupuj mielonego – siemię rozdrobnione szybko jełczeje i wtedy nie ma już dobrych właściwości).

    • Ok 30g siemienia zalewasz ciepłą (ale nie gorącą) wodą i po 2h pijesz. Robi się coś w rodzaju takiego kisielu. Siemię mega wpływa na jelita. Pomaga odbudować warstwę ochronną. Do tego tworzy sprzyjające środowisko do rozwoju dobrych bakterii flory jelitowej. Zdrowo jest pić je regularnie.

Idziesz w genialnym kierunku. Daj sobie czas.

DODATKOWE ZALECENIA

      • Staraj się nie jeść między posiłkami.

 

    • Mam dla Ciebie niespodziankę. Zapraszam Cię na szybką 15-30′ konsultację online, w zależności jak nam się bezie rozmawiać.
      Napisz do mnie mail i umówimy termin 

Pobierz tabelkę na kolejny 8 tydzień – to ściągawka co masz robić. Wydrukuj i powieś najlepiej na lodówce. Każdego dnia podpowie Ci na czym się skupić i co masz dziś zrobić.

Odhaczaj w okienkach wykonanie zadań.
Takie zaznaczanie sprawia, że czujemy postęp.

Masz pytania – pisz: kasia@keyti.pl

Menu by można było iść w tył programu 🙂