Tydzień 9 Dzień 5

Hej kochana!

teraz dzielimy się na 3 różne grupy, do których należysz w zależności od stanu zdrowia / wagi i celów. Oznacza to, że będziesz przechodzić w dalszej części przez program inaczej, w zależności od grupy, do której należysz. O grupach mówiłam deko w poniedziałek. Poniżej znajdziesz podział.

Większość osób będzie w 2 i 3. Nieliczni w 1. Ale do tej wymarzonej 1 każda z was dojdzie w swoim tempie. I program jest zbudowany tak, byś miała do wszystkiego dostęp. Od dnia zakupu przez 12 miesięcy. Masz masę czasu na zmiany.

Grupa 1

wybierasz nagranie 1, jeśli znajdziesz siebie w poniższym opisie:

  • zasadniczo zdrowa
  • Osiągnęłaś pożądany skład ciała / wagę ciała
  • nie ma już więcej wagi do stracenia

KLUCZOWE INFORMACJE DLA CIEBIE:

Jeśli nie masz pewności, czy jesteś w grupie 1, posłuchaj obu nagrań i określ, które z nich najlepiej do ciebie pasuje.
Jeśli nie doświadczyłaś wzrostu energii, sugeruje wybór nagrania 2 jeszcze na krótki czasu.

Jeśli jednak jesteś w grupie 1 – pędzisz do LATA!
Tylko uważaj na diabełka, on jeszcze gdzieś tam może się czaić.
Odkryj swoje granice. Jakie pokarmy są dla ciebie poniżej linii akceptacji? Wszystko w nagraniu.

Nagranie dla kategorii 1

Grupa 2 i 3

jeśli jesteś w którejś z tych grup to nagranie 2 jest dla Ciebie.

Grupa 2, jeśli:

  • jesteś raczej zdrowa, ale masz drobne dolegliwości
  • nadal masz trochę wagi do zgubienia do 10 kg

Grupa 3, jeśli:

  • masz jeszcze do zgubienia powyżej 10 kg
  • masz sporo wyzwań zdrowotnych

KLUCZOWE IDEE DLA CIEBIE

Bądź dymna ze wszystkich dokonanych postępów. To kawał drogi.
Zmierz poziom ketonów. Pomoże to sprawdzić, czy organizm przełącza się na żywienie wewnętrzne.
Pozostań na tej genialnej dla Ciebie drodze. Nie poddawaj się diabełkowi żywieniowemu
Zwiększ spożycie zdrowych tłuszczu, jeśli uważasz, że nie przechodzisz na żywienie wewnętrzne.
Sukces to zmiana sposobu działania ciała. Odnowa i regeneracja. Nie tylko waga. Ona jest efektem tego co w środku. Jak dziś definiujesz sukces?

Nagranie dla grupy 2 i 3

KLUCZOWE ZALECENIA

      • Kontynuuj picie co najmniej 6-8 szklanek wody dziennie.
      • Pij w ciągu dnia 2 koktajle, bez owoców. Jeśli masz dni kiedy nie masz chęci na koktajl. To tego dnia staraj się po prostu zjeść to zielone. Nie zawsze możesz mieć chęć.
      • Dodawaj do posiłków, co najmniej 2-3 dodatkowe porcje warzyw – każdego dnia.
      • Robimy sobie wakacje od rafinowanego cukru. Eliminujemy ten dosypany. 
      • Robimy sobie wakacje od zbóż i ziemniaków.
      • Robimy sobie wakacje od nabiału.
      • Robimy wakacje od owoców. 

Idziesz w genialnym kierunku. Daj sobie czas.

      • Staraj się nie jeść między posiłkami.

 

Masz pytania – pisz: kasia@keyti.pl

Menu by można było iść w tył programu 🙂